عصر خودرو

حمایت بانک شهر برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب را محقق کرد

عصر بازار- قائم‌مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به حضور بانک شهر به عنوان بانک عامل در این نمایشگاه، گفت: اگر حمایت بانک شهر نبود، فعالیت مجموعه شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران به سرانجام نمی‌رسید.

حمایت بانک شهر برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب را محقق کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، امیر‌مسعود شهرام‌نیا، قائم‌مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ضمن ابراز خشنودی از عاملیت بانک شهر در این دوره از نمایشگاه، اظهار کرد: بانک شهر همواره در حوزه اجتماعی فعال بوده است و از این رو، حضور این بانک به عنوان بانک عامل، در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، موجب خوشحالی است.

    وی افزود: به طور حتم، اگر حضور و همدلی و همراهی مجموعه بانک شهر نبود، فعالیت مجموعه شهر آفتاب نمی‌توانست در روزهای نزدیک به برگزاری نمایشگاه، به سرانجام برسد که این نکته بسیار مهمی است و از این رو می‌بایست قدردان تلاش مدیران این بانک در حمایت از این پروژه عظیم بود.

    شهرام‌نیا، خاطرنشان کرد: حجم کار نمایشگاه با توجه به حضور انبوه مجموعه صنعت نشر کشور، گسترده و اتفاق مهمی است و امیدواریم بانک شهر در این خصوص با ظرفیت مناسبی که دارد، بتواند به بهترین شکل خدمات‌رسانی کند.

    معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تصریح کرد: هم اکنون زیرساخت‌ها و مقدمات این کار فراهم شده و ناشران نیز از این موضوع استقبال کرده‌اند و امیدواریم در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه، نخستین تجربه حضور بانک شهر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مجموعه شهر آفتاب، با موفقیت همراه باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها