عصر خودرو

قدردانی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از بانک شهر

عصر بازار- رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به عاملیت بانک شهر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عملکرد بانک شهر در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را قابل قدردانی دانست.

قدردانی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از بانک شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، حجت‌الاسلام و المسلمین ناصحی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور بانک شهر به عنوان بانک عامل در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: بانک صادرات در دوره‌های گذشته به عنوان بانک عامل در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مطرح بود، اما با توجه به ارتباط مناسب بانک شهر با مجموعه مدیریت شهری، امسال این بانک به عنوان بانک عامل در برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب، انتخاب شد.

    وی با اشاره به تجربه مدیرعامل بانک شهر در فعالیت‌های فرهنگی و شهری، افزود: امیدواریم با تجاربی که بانک شهر و مدیریت این بانک، در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و شهری دارد، شاهد نقش پررنگ‌تر این بانک و مدیریت شهری در ارتقای رفاه شهروندی باشیم.

    ناصحی با اشاره به حمایت‌های بانک شهر از مجموعه مدیریت شهری، تصریح کرد: عملکرد بانک شهر در پیشبرد مسائل فرهنگی و اجتماعی قابل قدردانی است و امیدواریم همواره در این مسیر موفق باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها