عصر خودرو

ضرورت حمایت دولت و مجلس از خدمات ارزنده بانک شهر

عصر بازار- عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر این ‌که بانک شهر در ارایه خدمات بانکی تاکنون پیشتاز بوده است، گفت: ارایه خدمات الکترونیکی و مجازی از سوی این بانک به کاهش چشمگیر هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت مردم منجر شده است.

ضرورت حمایت دولت و مجلس از خدمات ارزنده بانک شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مجید جلیل‌سرقلعه، با اشاره به تلاش‌های بسیار شهرداری تهران و بانک شهر برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب، گفت: اقدام شهرداری و بانک شهر در برگزاری این نمایشگاه، با وجود کمبود زمان، قابل تحسین است.

    نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این ‌که برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از بار ترافیکی شهر تهران کاسته است، افزود: رضایتمندی مردم از انتقال نمایشگاه کتاب به این مجموعه نمایشگاهی مشهود است.

    وی با تاکید بر این‌ که دولت باید در راستای انجام اقداماتی چون ایجاد مجموعه نمایشگاهی یا مراکز اینچنین کمک حال شهرداری باشد، تصریح کرد: با وجود این‌ که شهرداری و بانک شهر زمان کمی برای ایجاد نمایشگاه کتاب در مکان جدید داشتند، اما بهترین زیرساخت و امکانات در این حوزه فراهم شده است.

    جلیل‌سرقلعه با اشاره به ارایه اقدامات نوین بانکی از سوی بانک شهر به مردم، گفت: بانک شهر با ارایه خدمات نوین بانکی توانسته پیشتاز در راه‌اندازی شهر الکترونیک باشد.

    وی با تاکید بر این ‌که نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون عمران مجلس باید از دستاوردهای شهرداری و بانک شهر در نمایشگاه کتاب بازدید کنند، افزود: اقدام قابل تحسین شهرداری و بانک شهر به رفع بسیاری از معضلات شهروندی کمک کرده است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ارایه خدمات بانکی الکترونیکی به مردم از سوی بانک شهر به طور چشمگیری در صرفه‌جویی زمان و هزینه آن‌ها نقش داشته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها