عصر خودرو

دیروز در بورس کالا به ثبت رسید؛

انعقاد ۸۴۰۰ قرارداد آتی سکه

عصر بازار- حجم معاملات قراردادهای آتی سکه در بورس کالای ایران دیروز (شنبه) به ۸هزار و ۴۲۹ قرارداد رسید.

انعقاد ۸۴۰۰ قرارداد آتی سکه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، روز گذشته در معاملات آتی بورس کالای ایران بهای سکه در سررسید اردیبهشت ماه با نرخ یک میلیون و 41 هزار تومان معامله شد و سکه تحویل تیرماه با قیمت یک میلیون و 55 هزار تومان به فروش رسید. این در شرایطی است که قرارداد تحویل شهریور نیز با قیمت یک میلیون و 70 هزار تومان معامله شد. همچنین سکه تحویل آبان با قیمت یک میلیون و 85 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت. در پایان نیز سررسید دی ماه با نرخ یک میلیون و 106 هزار تومان معامله شد.

    از سویی در معاملات نقدی نیز طی روز گذشته، سکه تمام بهار آزادی معاملات خود را با قیمت یک میلیون و 38 هزار تومان آغاز کرد که کاهش پنج هزار تومانی نسبت به قیمت بسته شده روز چهارشنبه داشت. به گفته فعالان، افت قیمت سکه در ابتدای روز انعکاسی از نوسان اونس و دلار بوده است.

    از سویی دیروز در کنار سکه تمام، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی نیز کاهش قیمت را تجربه کردند. نیم سکه با 3 هزار تومان افت به قیمت 533 هزار تومان و ربع سکه با یک هزار تومان افت به قیمت 289 هزار تومان رسید. این در شرایطی است که سکه یک گرمی در محدوده 198 هزار تومانی خود باقی ماند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها