عصر خودرو

مدیرعامل کارگزاری آگاه عنوان کرد؛

تمرکز توان تحلیل روی قسمت مشخصی از بازار با صندوق‌های بخشی

عصر بازار- محمدرضا سرافزار یزدی گفت: در سرمایه‌گذاری غیرمستقیم تنوع ابزارهای مالی بسیار مهم است و تاکنون جای صندوق‌های سرمایه‌گذاری بخشی در بازار سرمایه خالی بود. وقتی بحث صندوق سرمایه‌گذاری بخشی به میان می‌آید، یعنی توان تحلیلی و توان کارشناسی و تخصصی شما روی قسمت مشخصی از بازار متمرکز می‌شود.

تمرکز توان تحلیل روی قسمت مشخصی از بازار با صندوق‌های بخشی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بازار سرمایه ایران (سنا)، محمدرضا سرافزار یزدی، مدیرعامل کارگزاری آگاه در حاشیه آیین رونمایی از صندوق سرمایه‌گذاری بخشی گفت: در سرمایه‌گذاری غیرمستقیم تنوع ابزارهای مالی بسیار مهم است. صندوق‌های متنوعی در بازار سرمایه وجود دارد و تاکنون جای صندوق‌های سرمایه‌گذاری بخشی در بازار سرمایه خالی بود. در هر صورت، وقتی بحث صندوق سرمایه‌گذاری بخشی به میان می‌آید، یعنی توان تحلیلی و توان کارشناسی و تخصصی شما روی قسمت مشخصی از بازار متمرکز می‌شود. این صندوق می‌توانند دغدغه بعضی از سرمایه‌گذاران مبنی بر نوسانات دلار را پوشش دهد.

    مدیرعامل کارگزاری آگاه اظهار کرد: ما روی صنعت خوبی متمرکز شدیم؛ چرا که این صنعت استراتژیک تنوع تولیدی، ارزش افزوده، و بازده مثبتی دارد. به همین خاطر یک تیم تخصصی را در حوزه پتروشیمی تجهیز کردیم تا بتواند بازده بهتر و بیشتر از شاخص را به سهام‌داران بدهد. ما به دنبال این هستیم که انشالله صندوق اهرمی و زمین و ساختمان را داشته باشیم. همچنین واحد تحقیق و توسعه ما در تلاشند که متناسب با نیاز بازار پیشنهاد طراحی صندوق‌های جدید را به شرکت‌های بورس و فرابورس بدهند.

    برچسب ها