عصر خودرو

عرضه گوشت‌ لخم با بسته‌بندی خاص ممنوع شد

عصر بازار- مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، از ممنوعیت عرضه گوشت‌ لخم با بسته‌بندی خاص خبر داد.

عرضه گوشت‌ لخم با بسته‌بندی خاص ممنوع شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی گفت: بر اساس میانگین، قیمت لاشه گوشت گوسفندی بین 280 تا 295 هزار تومان برآورد می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: انجمن بسته‌بندی گوشت هر هفته بر اساس استمرار تولید خود، قیمت‌ها را طبق دستورالعمل سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و طبق بسته‌بندی‌های مختلف ران، سردست، خورشتی به بازار عرضه می‌کند.

    امرالهی تاکید کرد: بسته 509 هزار تومانی گوشت که خیلی جنجال کرد، بدون چربی و استخوان بود و بر اساس لاشه 295 هزار تومان قیمت خورده بود.

    وی افزود: سهم این گوشت از 400 تن مصرف تهران تنها 97 کیلوگرم بود که از انجمن بسته‌بندی خواسته‌ایم تا اطلاع ثانوی گوشت لوکس و لخم به بازار عرضه نکنند و تنها گوشت بر اساس عرف بازار عرضه شود.

    مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی در پایان تصریح کرد: عناصری که از گران فروشی گوشت نفع می‌برند به این موضوع ورود کردند و جو رسانه‌ای کشور را ملتهب ساختند.