عصر خودرو

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد:

بورس کالا، محلی مناسب برای کشف قیمت خودروهای وارداتی

عصر بازار- فرهاد طهماسبی گفت: یکی از مهم‌ترین مزایایی که عرضه درست و صحیح خودرو در بورس کالا می‌تواند به دنبال داشته باشد، قطع دست دلالان از این بازار است. همچنین محصولات خارجی و مشابه هم باید وارد بورس کالا شده، کشف قیمت شوند تا مردم بتوانند حق انتخاب و فرصت انتخاب را از لحاظ کیفیت و قیمت داشته باشند.

بورس کالا، محلی مناسب برای کشف قیمت خودروهای وارداتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، فرهاد طهماسبی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره عرضه خودرو در بورس کالا گفت: یکی از مهم‌ترین مزایایی که عرضه درست و صحیح خودرو در بورس کالا می‌تواند به دنبال داشته باشد، قطع دست دلالان از این بازار است. بنابراین وجود تعادل در عرضه و تقاضا تاثیر مثبتی را بر روند بازار به دنبال دارد.

    وی افزود: فرآیند درست و متعادل عرضه و تقاضا می‌تواند به کشف واقعی قیمت خودرو کمک کرده و پاسخگوی تقاضا باشد و در غیر این صورت مشکلی از بازار خودرو حل نخواهد شد.

    طهماسبی با تاکید بر اینکه بهتر است مابه‌التفاوت قیمت خودرو صرف توسعه، بهسازی و کیفیت خودرو شود، اظهار کرد: از راهکارهای مهم برای عرضه خودرو در بورس کالا ضرورت آزادسازی رقابت است. محصولات خارجی و مشابه هم باید وارد شود. به این صورت که خودروهای وارداتی هم وارد بورس کالا شده، کشف قیمت شوند و مردم هم بتوانند حق انتخاب و فرصت انتخاب را از لحاظ کیفیت به قیمت داشته باشند.

    برچسب ها