عصر خودرو

با حضور بورس تهران

نشست کمیته کاری و اجرایی فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی( فیاس) در بخارست برگزار شد

عصر بازار- نشست کمیته کاری و کمیته اجرایی فدراسیون بورس¬های اروپا ـ آسیایی(فیاس) در روز پنجشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۹۵ (۵ می ۲۰۱۶) در رومانی و به میزبانی بورس بخارست برگزار شد.

نشست کمیته کاری و اجرایی فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی( فیاس) در بخارست برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، نشست کمیته کاری و کمیته اجرایی فدراسیون بورس­های اروپا ـ آسیایی(فیاس) در روز پنجشنبه، 16 اردیبهشت 95 (5 می 2016) در رومانی و به میزبانی بورس بخارست برگزار شد.

    این نشست، کار خود را باجلسه کمیته کاری و با حضور بورس های تهران، مصر، ساریوو، دمشق، عراق، قزاقستان، بلغارستان، مسقط، همچنین  بانک اروپایی نوسازی و توسعه (EBRD) و شرکت انگلیسی ARKO IRIS آغاز کرد.

    در ادامه آقای مصطفی بالتاچی دبیر کل فدراسیون در خصوص فعالیت های سال 2016 صحبت کرد و سپس سرپرست کارگروه­ها از روند فعالیت های خود گزارش دادند. درضمن، شرکت  ARKO IRIS به معرفی شرکت و اهداف و فعالیت­های خود پرداخته و پیشنهاد داد در زمینه برقراری ارتباط بیشتر با سرمایه­ گذاران خارجی و بازاریابی با بــورس های نوظهوری چون بورس تهران همکاری نماید.

    در ادامه کمیته اجرایی، جلسه هیات مدیره با حضور بورس تهران، مصر، بلغارستان، قزاقستان و ساریوو برگزار شد. در ایــن جــلــسه بـــورس­های مسقط، زاگرب و مقدونیه حضور نداشته و وکالت خود را به دیگر بورس ها محول کرده بودند.. سپس، گزارش سالانه 2015 فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت. همچنین، در این جلسه اعضای هیات مدیره فدراسیون در مورد حذف شـرکت سپرده­ گذاری مرکزی مصر و NDC آذربایجان و نیز تغییر عضویت بورس­های بانجالوکا و بلگراد از عضویت کامل به عضویت ناظر بحث و گفتگو نمودند.

    درضمن، برای جلوگیری از تداخل با نشست سالانه فدارسیون جهانی بورس ها در 2 تا 4 نوامبر، مقرر شد نشست سالانه 2016 فیاس در اکتبر یا اواخر نوامبر در مصر برگزار شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها