عصر خودرو

مزایده اموال منقول سازمان تملیکی آغاز شد

عصر بازار- قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده اموال منقول این سازمان اموال تملیکی در ۳۰ استان کشور از امروز آغاز شد.

مزایده اموال منقول سازمان تملیکی آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ صاحب حجتی گفت: مزایده الکترونیکی اموال منقول ماهانه از امروز 9 بهمن در 30 استان کشور آغاز و این مزایده شماره 265 سازمان طبق روال گذشته  از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت انجام خواهد شد.

    او گفت‏‏‎‏‏‏‏‏: همچنین همزمان‌  چهارمین  مزایده فوق العاده در تهران  در حال برگزاری است و تا پایان فردا شرکت کنندگان  فرصت  بازدیدو ثبت قیمت دارند.

    او می‌گوید: پیشنهاد قیمت پایه  این مزایده 23 میلیارد تومان  بوده که در قطعات خودرو ،موتور سیکلت و لوازم خانگی  عرضه شده  است اما مزایده امروز با ارزش پایه 1هزار میلیارد تومان پیش بینی شده و 30 استان درگیر است.

    او گفت‌: در این مزایده 100 گروه کالایی از جمله ماشین آلات، طلا‏‏ لوازم، خانگی، اسباب بازی، پوشاک و دخانیات به شرط صادرات  عرضه می شود  امکان رویت  و بازدید حضوری وجود دارد  و متقاضیان  می توانند در تارنمای سازمان تملیکی  مشخصات کالای عرضه شده را مشاهده کنند. یکی از دغدغه ها ی سازمان اموال تملیکی شفافیت و توزیع عادلانه فرصت ها و در بستر خدمات سامانه ستاد است.

    او می گوید: کالاهای خریداری شده مشمول مالیات  نمی شوند و متقاضیان 15 درصد از قیمت پیشنهادی را  پرداخت کرده و اقدام به ثبت می کنند این مزایده الکترونیکی از ساعت 9  امروز بارگذاری و تا 16 بهمن ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها