عصر خودرو

در آستانه یک سالگی حضور خطیبی محقق شد

ثبت رکورد جدید تولید هفتگی در ایران خودرو

عصر بازار- کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با یک سالگی مدیریت خطیبی، موفق به عبور از رکورد تولید هفتگی در دو بخش خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین شدند.

ثبت رکورد جدید تولید هفتگی در ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایکوپرس، براساس آمار و اطلاعات تولید در گروه صنعتی ایران خودرو، رکورد تولید در هفته 45 امسال از عدد 15 هزار دستگاه سواری و تجاری عبور کرد که از خردادماه امسال و هم زمان با توقف تولید ناقص، بی سابقه بوده است.

    براساس این گزارش، کارکنان خدوم گروه صنعتی ایران خودرو با مدیریت خطیبی، توانسته اند در هفته 45 کاری امسال، 14 هزار و 839 دستگاه خودرو سواری و 369 دستگاه خودرو تجاری سنگین و نیمه سنگین کامل را تولید کنند.

    همچنین گروه صنعتی ایران خودرو در هفته ابتدایی بهمن ماه، موفق به صدور فاکتور برای بیش از 20 هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری شده و در همین حال آمار صدور فاکتور و همچنین عرضه از ابتدای سال تا هفتم بهمن ماه نیز نشان دهنده رشد 40 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با صدور فاکتور و عرضه بیش از 526 هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری است.

    هرچند مشکلات ناشی از برودت هوا و محدودیت انرژی سبب افت تولید در هفته 43 و 44 سال شد، اما برنامه ریزی برای جبران این افت در هفته های پایانی سال، دست یابی به هدف تولید را تسهیل خواهد کرد.

    برچسب ها