عصر خودرو

درج نماد یک شرکت در سامانه پس از معاملات

عصر بازار- شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد : نماد شرکت خمیر مایه رضوی در سامانه پس از معاملات در بازار دوم فرابورس درج شد.

درج نماد یک شرکت در سامانه پس از معاملات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی سمات، بر اساس اطلاعیه صادر شده از سوی سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، درج نماد شرکت خمیر مایه رضوی «ذغمایه» در سامانه پس از معاملات و در بازار دوم فرابورس انجام گرفت.

    بر اساس اطلاعیه منتشر شده، درج نماد « ذغمایه » متعلق به خمیر مایه رضوی با سرمایه 240.000.000 سهم و مجموع 5000 سهم وثیقه نزد هیات مدیره در سامانه پس از معاملات درج و نهایی شد.

    استراتژی های توسعه

    بر اساس اطلاعات منتشر شده، استراتژی‌های توسعه‌ای شرکت خمیر مایه رضوی توسعه محصولات با ارزش افزوده، بازطراحی و استقرار فرآیندهای توسعه محصول، برقراری ارتباط سیستماتیک با شرکت‌ها، سازمان‌ها و متخصص‌ها در واحدهای مختلف، برقراری رابطه دائمی و سیستماتیک با شرکت‌های خارجی، توسعه ظرفیت تولید، افزایش کارایی و اثربخشی عملیاتی فرآیندها با روش‌های مدیریت کیفیت شش سیگما، ایجاد توازن در بازارهای داخلی و خارجی و به روز رسانی نقشه فرآیندها کسب و کاری اعلام شده است.

    برچسب ها