عصر خودرو

بررسی معاملات تالار پتروشیمی در هفته گذشته؛

تعادل در بازار مواد پلیمری و شیمیایی

عصر بازار- در هفته ای که گذشت بازار محصولات پلیمری شرایط متعادلی را پشت سرگذاشت.

تعادل در بازار مواد پلیمری و شیمیایی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در هفته گذشته برخی از محصولات که در هفته های اخیر مورد توجه خریداران قرار داشته همچنان از جذابیت خرید برخوردار بودند و به این ترتیب حجم معاملات آنها بالا بود.

    پی وی سی ها، برخی از گریدهای پلی پروپیلن ها، پلی استایرن های معمولی و مقاوم و همچنین پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام از محصولات مورد توجه بازاریان بودند.

    البته برخی از کارشناسان بازار اعتقاد دارند که با توجه به کاهش حجم معاملات در دو هفته اخیر، احتمال کاهش موجودی در بازار محصولات پلیمری وجود دارد و از این رو امکان دارد حجم معاملات در هفته پیش رو افزایش پیدا کند.

    با این حال شرایط فعلی بازار محصولات پلیمری نشان دهنده آرامش و شرایط عادی در این بازار دارد.

    در همین حال در بازار محصولات شیمیایی نیز آرامش همچنان حاکم است و به جز برخی از محصولات که به دلیل حجم محدود عرضه ها با رقابت از سوی معامله گران روبه رو می شوند، کلیت بازار روندی آرامی را در هفته گذشته طی کرد.

    اکثر معامله گران و فعالان بازار پتروشیمی معتقدند؛ برای تحرک در بازار محصولات پلیمری نیاز به فروش محموله های ذخیره شده قبلی وجود دارد تا بازار با کاهش حجم محصولات روبه رو شده و در نتیجه معامله گران بیشتری وارد مبادلات شوند.

    البته در شرایط فعلی نیز حجم خریدهای مصرف کنندگان با توجه به کاهش مصرف نیز کمتر از پیش شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها