عصر خودرو

بازدید وزیر نفت عمان از نمایشگاه نفت تهران

عصر بازار- وزیر نفت و گاز عمان با حضور در محل برگزاری نمایشگاه نفت ایران به بازدید از توانمندی شرکت های ایرانی در این نمایشگاه پرداخت.

بازدید وزیر نفت عمان از نمایشگاه نفت تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، وزیر نفت و گاز عمان در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و در بازدید از غرفه شرکت ملی صادرات گاز گفت: پروژه صادرات گاز ایران به عمان به صورت جدی در دستور کار دو کشور قرار دارد.

    محمد بن جامد الرحمی در ادامه به برگزاری نمایشگاه صنعت نفت ایران اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه در سطح بالایی برگزار شده و استقبال شرکتهای دارای فناوری بالا نیز بسیار خوب بوده است.

    وی اظهار کرد: برای نخستین بار از نمایشگاه صنعت نفت ایران بازدید می کنم.

    در ادامه این بازدید، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران گفت: هم اکنون طراحی پایه و مفهومی خط لوله صادرات گاز ایران به عمان از سوی شرکت ملی گاز ایران در حال انجام است.

    محمدرضا قدسی زاده افزود: وزیر نفت و گاز عمان طی روزهای آینده با مقامات ایرانی در حوزه های مختلف بویژه اجرای خط لوله صادرات گاز مذاکره و گفتگو خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها