عصر خودرو

رشد ۱۱۳ درصدی سود هر سهم «تنوین» نسبت به دوره مشابه سال گذشته

عصر بازار- شرکت تامین سرمایه نوین با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریالی از رشد ۱۱۳ درصدی سود هر سهم شرکت در اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه خبر داد.

رشد ۱۱۳ درصدی سود هر سهم «تنوین» نسبت به دوره مشابه سال گذشته
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، شرکت تامین سرمایه نوین در اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 1401 که به صورت حسابرسی شده در کدال منتشر شده، اعلام کرده که درآمدهای عملیاتی شرکت در این دوره معادل 12 هزار و 76 میلیارد ریال بوده که از رشد 96 درصدی نسبت به دوره مشابه 6 ماهه سال گذشته برخوردار بوده که طی بررسی بعمل آمده از صورت‌های مالی اشاره شده تمام این رشد مربوط به شرکت اصلی است.

    مجموع درآمدهای عملیاتی برای دوره مشابه سال گذشته معادل 6.146 میلیارد ریال بود که این رقم در دوره جاری با رشدی خیره کننده به 12.076 میلیارد ریال رسیده است.
    لازم به ذکر است که این شرکت در مجموع سال گذشته مبلغ 13.750 میلیارد ریال درآمد داشته که با توجه به میزان درآمد کسب شده در 6 ماهه اول سال جاری معادل 88 درصد کل سال گذشته درآمد کسب کرده است.

    همچنین «تنوین» در 6 ماه ابتدای امسال بیش از 11 هزار و 830 میلیارد ریال سود خالص عملیاتی محقق کرده که در مقایسه با 6 ماه نخست سال مالی 1400 با رشد 97 درصدی همراه بوده است. با توجه به سود سال گذشته این شرکت که در مجموع سال مبلغ 12.474 میلیارد ریال بوده این شرکت توانسته در دوره 6 ماهه معادل 93 درصد سود کل سال گذشته را کسب کند.

    براین اساس، در دوره یاد شده سود خالص شرکت معادل 11 هزار و 601 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با 6 ماه نخست سال مالی 1400 رشد 113 درصدی را نشان می‌دهد.
    از سوی دیگر سود هر سهم برای دوره 6 ماهه ابتدای سال مالی قبل مبلغ 272 ریال اعلام شده بود که این رقم با افزایش 113 در دوره 6 ماهه نخست سال جاری مبلغ 580 ریال رسیده است.

    با توجه به افزایش سرمایه این شرکت و معافیت مالیاتی که از محل افزایش سرمایه از محل سود انباشته در قانون بودجه سال جاری، پیش بینی می‌شود رشد سود هر سهم این شرکت در پایان سال قابل توجه باشد.

    برچسب ها