عصر خودرو

مدیر معاملات کارگزاری بانک مسکن در گفتگو با «عصر بازار» مطرح کرد ؛

بهترین استراتژی، خرید و نگهداری سهام بنیادی

عصر بازار- در صورت اجرایی شدن کامل توافقات صورت گرفته اوضاع اقتصادی کشور رو به بهبود خواهد بود. همچنین، تعامل با سران کشور های دیگر و موافقت اصولی هایی که احتمالا منجر به توافق و قرارداد خواهد شد نیز چشم انداز روشنی را برای صنایع متصور می سازد.

بهترین استراتژی، خرید و نگهداری سهام بنیادی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، حامد ستاک مدیر معاملات کارگزاری بانک مسکن در خصوص روند چند وقت اخیر بازار سهام گفت: بازار های مالی معمولا پس از هر خبر  بزرگی که به بازار داده می شود  به شکل طبیعی پیش واکنشی از خود نشان می دهند.

    وی خاطرنشان کرد: پس از نهایی شدن برجام بازار سرمایه به سمت حالتی خیلی خوش بینانه حرکت کرد.

    این کارشناس ارشد بازار سرمایه بیان کرد: هر چند اتفاقات خیلی بزرگی در صورت محقق شدن کامل برجام در انتظار بازار سرمایه است اما فرآینده سود سازی برای شرکت ها طی یک روز و یا چند ماه صورت نمی گیرد.

    حامد ستاک عنوان کرد: تجهیز منایع، تولید بهتر و استفاده از نیروی کار متخصص فرآیندی عملیاتی بوده و به مدت زمانی بیش از یک سال برای صنایع کوچک و برای صنایع بزرگ همانند پتروشیمی و پالایشگاهی ها نیاز به چند سال زمان دارد تا طرح، پروژه ها و یا اتفاقات خوب تاثیر خود را در صورت های مالی و سود و زیان شرکت ها بگذارد.

    مدیر معاملات کارگزاری بانک مسکن تصریح کرد: این که هر اتفاقی در چه گروه هایی اثرات بیش تری دارند  باید مورد بررسی قرار بگیرند.

    این تحلیلگر بازار سرمایه ابراز داشت: حذف تحریم و باز شدن فضای اقتصادی به مناسبت برجام باعث تحریک بازار طی چند وقت اخیر شد از سویی گروه هایی که بیشترین زیان ها را در زمان تحریم متحمل شده اند در لغو تحریم ها نیز چنین گروه هایی رشد خواهند کرد.

    حامد ستاک درباره وضعیت صنایع در بازار سهام نیز گفت: در صورت اجرایی شدن کامل توافقات صورت گرفته اوضاع اقتصادی کشور رو به بهبود خواهد بود. همچنین، تعامل با سران کشور های دیگر و موافقت اصولی هایی که  احتمالا منجر به توافق و قرارداد خواهد شد نیز چشم انداز روشنی را برای صنایع متصور می سازد.

    این کارشناس ارشد بازار سرمایه بیان کرد: حجم معاملات در وضعیت نگران کننده ای قرار ندارد و در برخی از گروه ها قابل قبول است. از سویی، در صورتی که موارد و اتفاقات پیش بینی شده در وضعیت اقتصادی کشور محقق شود روز های خوبی در انتظار سهامداران خواهد بود.

    مدیر معاملات کارگزاری بانک مسکن اذعان داشت:  نتایج تحقیقات علمی و پژوهشی نیز نشان می دهد،  بهترین استراتژی، خرید سهام بنیادی و نگهداری آن است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو