عصر خودرو

زنگنه و جهانگیری جمعه به نمایشگاه می‌روند

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی نفت با حضور معاون وزیر

عصر بازار- بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران فردا بدون برگزاری مراسم افتتاحیه و تنها با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران آغاز به کار خواهد کرد.

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی نفت با حضور معاون وزیر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران فردا ( 16 اردیبهشت‌ماه) با حضور حدود 1900 شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار می‌کند.

    آغاز به کار این دوره از نمایشگاه نفت ایران مصادف با عید سعید مبعث است و قرار است صبح فردا وزیر نفت به همراه دیگر اعضای کابینه دولت به دیدار مقام معظم رهبری بروند. از اینرو، افتتاحیه نمایشگاه بین المللی نفت ایران بدون مراسم افتتاحیه و سخنرانی، تنها با حضور معاون وزیر نفت و بریدن یک روبان آغاز به کار خواهد کرد.

    برنامه ریزی شده تا وزیر نفت به همراه معاون اول رئیس جمهوری در دومین روز برگزاری نمایشگاه نفت (جمعه هفدهم اردیبهشت) بازدیدی از این نمایشگاه داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها