عصر خودرو

بورس تهران با حضوردرنمایشگاه بین المللی نفت و گاز فرصت های تامین مالی معرفی در بازار بدهی رامی کند

عصر بازار- حضور بورس تهران درنمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فرصت مناسبی برای آشنایی با فرصت های تامین مالی از طریق بورس با انتشار اوراق بدهی فراهم می کند.

بورس تهران با حضوردرنمایشگاه بین المللی نفت و گاز فرصت های تامین مالی معرفی در بازار بدهی رامی کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، طوبی دهقانی مدیر امور ناشران بورس تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 16 إلی 19 اردیبهشت ماه 95 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    دهقانی یادآور شد: حضور بورس اوراق بهادار تهران در این نمایشگاه به همراه شرکتهای فعال در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از یک طرف وجود تعداد زیاد طرح های توسعه ای در دست اجرای این شرکتها کمک می کند از طرف دیگر می تواند فرصت مناسبی باشد تا شرکتهای فعال در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی با تامین مالی از طریق بورس اوراق بهادار تهران آشنا شوند.

    وی به تجربه درخشان تامین مالی اوراق نفتی در بورس اشاره کرد و گفت: در اسفند ماه سال گذشته به منظور تامین مالی طرحهای در دست اجرای شرکت ملی نفت در حوزه نفتی غرب کارون و  فازهای پارس جنوبی اوراق مشارکت به مبلغ 000ر50 میلیارد ریال صورت گرفت و در مدت زمان بسیار کوتاهی این اوراق به فروش رفت. بورس اوراق بهادار تهران با توجه به اعتبار بین المللی و سابقه فعالیت طولانی آمادگی عرضه هرچه بیشتر اوراق بدهی را دارد.

    مدیر امور ناشران بورس تهران با بیان اینکه سرمایه گذاران خارجی با توجه به ریسک پایین اوراق بدهی علاقه زیادی به حضور در این بازار دارند یادآور شد: وجود اوراق بدهی متنوع در بورس تا حد زیادی می تواند نظر سرمایه گذاران خارجی را برای
    سرمایه گذاری در اوراق بهادار ایران تامین کند.

    وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان به آشنایی با فرآیندهای تامین مالی از طریق اوراق بدهی، انواع اوراق بدهی عرضه شده در بورس اوراق بهادار تهران و نیز آشنایی با شرکت های صنایع پالایشگاهی ، پتروشیمی و شیمیایی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می توانند به غرفه 8و9 مراجعه کنند .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها