عصر خودرو

خودنمایی خودرویی ها

عصر بازار- گروه صنعتی ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران، بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران را در هفته دوم آذر به ثبت رساندند.

خودنمایی خودرویی ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی در هفته نخست آذر (منتهی به 11 آذر) اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    گروه صنعتی ایران خودرو با ثبت معامله هزار و 944 دستگاه خودرو هایما، پژو 207 اتوماتیک و تارا دستی و اتوماتیک به ارزش بیش از 1154 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    فولاد مبارکه اصفهان با فروش 60 هزار و 660 تن تختال SM، ورق سرد، گالوانیزه و قلع اندود به ارزش بیش از 1037 میلیارد تومان، دوم شد.

    ملی صنایع مس ایران با فروش 4 هزار و 50 تن مس کاتد، مس کاتد عیار و سولفور مولیبدن به ارزش نزدیک 769 میلیارد تومان، سوم شد.

    پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله 63 هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سبک به ارزش بیش از 706 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    فولاد خوزستان با ثبت معامله 54 هزار و 50 تن تختال C و شمش بلوم به ارزش نزدیک 684 میلیارد تومان پنجم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو 105 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم را به ارزش نزدیک 652 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    سنگ آهن گهر زمین با فروش 210 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از 553 میلیارد تومان هفتم شد.

    ذوب آهن اصفهان با ثبت معامله 28 هزار و 477 تن تیرآهن، شمش چدن و میلگرد به ارزش بیش از 460 میلیارد تومان، هشتم شد.

    پالایش نفت بندرعباس با فروش 30 هزار تن وکیوم باتوم به ارزش بیش از 363 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

    پتروشیمی تندگویان نیز با ثبت معامله 11 هزار و 588 تن پلی اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی استر با گریدهای مختلف و ثبت ارزش بیش از 338 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها