عصر خودرو

فطانت:

نشست سران آیسکو هفته آینده در پرو برگزار می شود

عصر بازار- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ‌بازار سرمایه کشور ما به سمت رونق با نرخ رشد اقتصادی مثبت در حال حرکت بوده و شرایط برای حضور سرمایه گذاران خارجی فراهم است.

نشست سران آیسکو هفته آینده در پرو برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، محمد فطانت در حاشیه افتتاح هشتمین دوره بازار سرمایه اسلامی افزود: حضور موثر کارشناسان و مدیران بورسهای مختلف دنیا در این همایش نشان می دهد که بازار سرمایه کشور ما دارای جذابیت های بسیار زیادی برای سرمایه گذاران خارجی است.

    وی ادامه داد: فرصت های سرمایه گذاری در ایران بسیار جذاب است و در شرایطی که کشورهای دیگر در شرایط رکود هستند بازار سرمایه ما به سمت رونق و یک رشد اقتصادی مثبت با عددهای قابل توجه رشد پیدا کرده است.

    فطانت افزود: در حال حاضر ارتباط بین بورس کشور خودمان را با بورس کشورهای دیگر به صورت تکنیکی و سیستماتیک دنبال می کنیم و عضویت ایران در آیسکو به عنوان اولین قدم در جهت مرتبط شدن با بازار سرمایه کشورهای دنیاست.

    رئیس کل بورس و اوراق بهادار گفت:‌ نشست سران آیسکو هفته آینده در پرو برگزار می شود و فرصتی را برای ارتباط با کشورهای دیگر برای ما فراهم می کند.

    وی در خصوص ورود محصولات جدید مالی در بازار گفت: محصولات جدیدی که وارد بازار شده از ضمانت دولتی برخوردار است وبهترین فرصت برای سرمایه گذاران خارجی است که از صکوک ما که مبتنی بر شرع اسلام است ، استفاده کند.

    فطانت درباره راه اندازی بورس ارز گفت: مصوبه شورای عالی بورس در این باره دریافت شده است و منتظر تک نرخی کردن ارز هستیم و باید اصلاح ساختاری در بخشهای مختلف اقتصادی صورت بگیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها