عصر خودرو

افزایش ساعت کار شعب منتخب بانک شهر در ایام نمایشگاه کتاب

عصر بازار- معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از افزایش ساعات کاری شعب منتخب این بانک در ایام برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

افزایش ساعت کار شعب منتخب بانک شهر در ایام نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، محمد کیایی، با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و اهمیت بهبود روند خدمت‌رسانی و افزایش میزان رضایت مشتریان، ساعات کاری شعب منتخب بانک شهر در این ایام افزایش یافت.

    وی افزود: در این خصوص، ساعات کاری تمامی شعب منتخب مناطق سه‌گانه تهران و همچنین شعب منتخب استان‌های قم و البرز، از 15 تا 25 اردیبهشت، در روزهای عادی از ساعت 7.30 تا 18 و در روزهای تعطیل(پنجشنبه 16 اردیبهشت، جمعه 17 اردیبهشت و همچنین روز 24 اردیبهشت) از ساعت 9 تا 17 خواهد بود.
    به گفته معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، در این روزها، همه این شعب موظف هستند تا با حضور یکی از مسئولان، اعم از رئیس یا معاون و یک نفر متصدی امور بانکی، پاسخگوی مراجعان باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها