عصر خودرو

شاخص ها در چین صعودی شد؛

حمایت رئیس جمهور چین از بازار سهام

عصر بازار- شاخص ها در بازار چین در آخرین ساعات معاملاتی در حالی روند افزایشی را در پیش گرفتند که رئیس جمهور چین وعده های جدیدی را برای حمایت از توسعه بازار سهام این کشور اعلام کرد.

حمایت رئیس جمهور چین از بازار سهام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، ژی جینگ پینگ، رئیس جمهور چین، در آخرین اظهارات خود با حمایت از بازار سهام این کشور اعلام کرد: در پی اجرای برنامه توسعه منظم و سالم برای بازار سهام کشور هستیم .

    این سخنان رئیس جمهور موجب شد آخرین ساعات معاملاتی در بازار چین با حرکت هیجانی شاخص ها همراه شود و در این بین، شانگهای چین را با 1.8 درصد افزایش رو به رو کرد.

    در دیگر بازارهای آسیایی، شاخص کاسپی کره جنوبی با رشد 0.4 درصدی رو به رو شد و بورس هنگ کنگ پس از سپری کردن تعطیلات رسمی، معاملات را در روند منفی آغاز کرد.

    این در حالی است که، بازار ژاپن در تعطیلات سه روزه به سر می برد و تا روز جمعه هیچ گونه معامله ای نخواهد داشت.

    اما قیمت سهام شرکت ها در کشور چین در پی حمایت دولت از بازار این کشور با افزایش رو به رو بود و موجب شد شاخص CSI با رشد 1.9 درصدی معاملات خود را خاتمه دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها