عصر خودرو

حسابرسی شده منتشر شد؛

نخستین پیش‌بینی‌های "خزامیا"

عصر بازار- شرکت زامیاد نخستین پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۹۵، را مبلغ ۸۱ ریال اعلام کرده است.

نخستین پیش‌بینی‌های "خزامیا"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت زامیاد نخستین پیش‌بینی درآمد هر سهم 12 ماهه سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 را با سرمایه پنج هزار و 529 میلیارد و 892 میلیون ریال، به‌ صورت حسابرسی شده، منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "خزامیاد"، پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش و ارایه خدمات را با 84 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، مبلغ 17 هزار و 123 میلیارد و 499 میلیون ریال اعلام کرد که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته و خدمات ارایه شده از آن سود ناخالص دوره به مبلغ دو هزار و 905 میلیارد و 677 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود ناخالص دوره هزینه‌های اداری، عمومی و فروش و همچنین سایر درآمدها و هزینه‌های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره مبلغ یک هزار و 162 میلیارد و 206 میلیون ریال برآورد شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‎های مالی، مالیات کسر و با افزوده شدن درآمد سرمایه‌گذاری غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره، مبلغ 447 میلیارد و 765 میلیون ریال برآورد شد و بر این اساس مبلغ 81 ریال سود خالص به ازای هر سهم در نظر گرفت.

    یادآوری می‌شود، سود و زیان واقعی هر سهم "خزامیاد" در سال‌های 91، 92 و 93 به ترتیب معادل 221 ریال زیان، 53 ریال و سه ریال بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها