عصر خودرو

تولید نفت روسیه ۱۰۰ هزار بشکه در روز کاهش یافت

عصر بازار- رویترز اعلام کرد: در ماه آوریل سال جاری روسیه به طور متوسط ۱۰.۸۴ میلیون بشکه در روز نفت تولید کرده است که در مقایسه با ماه‌های گذشته حدود ۱۰۰ هزار بشکه در روز کاهش داشته است.

تولید نفت روسیه ۱۰۰ هزار بشکه در روز کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، بنا به اعلام وزارت انرژی روسیه، این کشور در ماه آوریل سال جاری به طور متوسط روزانه 10.84 میلیون بشکه نفت تولید کرده است.

    این نرخ تولید در مقایسه با سقف تولید 10.91 میلیون بشکه ای روزانه این کشور که طی ماه های گذشته به ثبت رسید 80 هزار بشکه در روز کاهش یافته است.

    وزارت انرژی روسیه دلیل این کاهش را اجرای اقدامات تعمیرات و نگهداری فصلی در پالایشگاه‌های و میادین نفت این کشور عنوان کرد.

    در حال حاضر کشورهای عمده تولید کننده نفت در جهان در تلاشند تا تولید نفت خود را در حداکثر میزان ممکن  ادامه دهند تا بتوانند سهم خود از بازار جهانی را حفظ کنند و همین امر به سقوط قابل توجه قیمت نفت در بازار جهانی از سال 2014 تا کنون منجر شده است.

    در حال حاضر تولید شرکت های بزرگ نفتی روسیه نظیر لوک اویل، گازپروم نفت و گازپروم  کاهش یافته است.

    به طور کلی تولید نفت روسیه از 46.149 میلیون تن در ماه مارس به 44.368 میلیون تن در ماه آوریل رسید.

    تولید نفت روسیه از حدود 6 میلیون بشکه در روز در سال 2000 در حال حاضر به 10.91 میلیون بشکه در روز رسیده است.

    کارشناسان نفتی پیش بینی کرده اند که تولید نفت روسیه در آینده کاهش خواهد یافت اما این مسئله هنوز رخ نداده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها