عصر خودرو

مدیر مالی ایران خودرو دیزل به فارس خبر داد

انتشار گزارش توجیهی افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی ایران خودرو دیزل تا دقایقی دیگر

عصر بازار- یک مقام مسئول در ایران خودرو دیزل از انتشار گزارش توجیهی افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی این شرکت تا دقایقی دیگر خبر داد و گفت: درخواست افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های این شرکت از محل سایر سرفصل دارایی‌ها از سوی هیات مدیره ارایه شده است.

انتشار گزارش توجیهی افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی ایران خودرو دیزل تا دقایقی دیگر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، مرادی مدیر مالی شرکت ایران خودرو دیزل  گفت: تا دقایقی دیگر گزارش توجیهی افزایش سرمایه 100 درصدی شرکت ایران خودرو دیزل که به تایید هیات مدیره رسیده، از طریق سامانه کدال منتشر می شود.

    وی افزود: نماد بورسی " خاور" پیش از این در سال 1392 یکبار از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت در سرفصل زمین‌ها و املاک اقدام به افزایش سرمایه کرده و افزایش سرمایه جدید شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی سایر سرفصل‌های حسابداری از جمله تجهیزات و ماشین آلات و قالب‌های صنعتی این شرکت خواهد بود که برای اظهار نظر بازرس قانونی ارایه شده است.

    بررسی‌ها نشان می‌دهد، این گزارش توجیهی در سال 1394 تهیه شده که در میانه کار پیگیری این فرایند در سال 1394 منتفی شده است.

    ایران خودور دیزل در حالی امروز اقدام به انتشار عمومی گزارش توجیهی افزایش سرمایه خود در سامانه کدال می کند که تا این لحظه هیچ درخواستی برای این منظور به سازمان بورس ارایه نکرده و برای بررسی مجدد باید این گزارش به تایید بازرس قانونی و سازمان بورس در مدت زمان مشخصی برسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها