عصر خودرو

طی یکسال صورت گرفت؛

تحقق ۵۰۵ ریال سود به ازای هر سهم مخابرات ایران

عصر بازار- شرکت مخابرات ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴، مبلغ ۲۳ هزار و ۱۷۱ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و از این بابت معادل ۵۰۵ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

تحقق ۵۰۵ ریال سود به ازای هر سهم مخابرات ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت مخابرات ایران شرکت مخابرات ایران با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده سال مالی 94 اعلام کرد در سال گذشته مبلغ 23 هزار و 938 میلیارد و 470 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها و کسر زیان حاصل از فروش سرمایه گذاری ها، داشت.

    از درآمدهای این شرکت هزینه های عمومی, اداری و تشکیلاتی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 22 هزار و 137 میلیارد و 661 میلیون ریال کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 22 هزار و 137 میلیارد و 661 میلیون ریال رسید.

    از درآمدهای این شرکت هزینه های مالی کسر و درآمدهای متفرقه به آن اضافه شد و سود خالص دوره به مبلغ 23 هزار و 171 میلیارد و 699 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 505 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 28 هزار و 61 میلیارد و 718 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب های این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها