عصر خودرو

"اوره گرانوله" صدرنشین و "استایرن منومر" قعرنشین فهرست جدید؛

افت و خیز شیمیایی ها ادامه یافت

عصر بازار- در گروه محصولات شیمیایی مقایسه قیمت های پایه در ۲۹ فروردین و۱۲ اردیبهشت نشان می دهد که اکثر کالاها افزایشی بوده اند.

افت و خیز شیمیایی ها ادامه یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت نسبت به دو هفته قبل مربوط به اوره گرانوله با 5.7 درصد رشد است. این کالا از رقم 671 به 710 تومان رسیده است.

    همچنین دی اتانول آمین و زایلین مخلوط نیز به ترتیب با 4.5 و 4 درصد رشد نسبت به دو هفته گذشته روبه ر و شدند. ایزوبوتانول و SBR گرید 1502، بنزن و آروماتیک سنگین نیز نسبت به دو هفته قبل از 2.2 درصد تا 2.6 درصد رشد قیمت داشتند.

    در همین حال دی اتیل هگزانول و متانول نیز نسبت به دو هفته گذشته روندی افزایشی داشتند، به طوری که دی اتیل هگزانول از رقم 2 هزار و 428 تومان به 2 هزار و 448 تومان رسید. همچنین متانول هم از رقم 565 به 568 تومان رسید.

    اسیدترفتالیک و SBR گرید 1712 هم با 0.5 درصد رشد نسبت به دو هفته قبل روبه رو شدند.

    همچنین نرمال بوتانول و اروه پریل هم به ترتیب 34 و 12 تومان نسبت به 29 فروردین با رشد قیمت روبه رو شدند. کمترین افزایش قیمت نیز متعلق به سودکاستیک با 0.2 درصد رشد است.

    در همین حال منومر وینیل استات همچنان نسبت به دو هفته گذشته روندی ثابت داشته و با قیمت2 هزار و 780 تومان گزارش شده است. اورتوزایلین هم نسبت به دو هفته قبل تغییری بسیار جزیی داشته است.

    با این حال محصولاتی همچون کریستال ملامین، اپوکسی رزین ها، دی اتیلن گلایکول، محلول آمونیاک، منواتیلن گلایکول، اسیداستیک و استایرن منومر نسبت به دو هفته گذشته روندی نزولی داشته اند.

    به طوری که بیشترین کاهش قیمت متعلق به استایرن منومر با 2.8 درصد افت بوده است، اسیداستیک نیز 1.5 درصد کاهش قیمت داشته است.

    کمترین کاهش قیمت هم متعلق به کریستال ملامین و اپوکسی رزین ها با 0.5 درصد افت بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها