عصر خودرو

معاملات بورس زیر ذره بین «عصر بازار» ؛

کاهش ۳۰ واحدی نماگر

عصر بازار- دماسنج بازار سهام در معاملات روز جاری با کاهش ۳۰ واحدی به رقم ۷۸ هزار و ۳۸۴ واحد بازگشت.

کاهش ۳۰ واحدی نماگر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عص بازار»، در داد و ستد های روز یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه، یک هزار و 307 میلیون سهم به ارزش 353 میلیارد و 849 میلیون تومان در 92 هزار و 29 دفعه مورد معامله قرار گرفت.
    بر این اساس، ارزش روز بورس تهران 340 هزار و 957 میلیارد تومان شد.
    افزون بر این، در معاملات دومین روز کاری هفته، شاخص بازار اول با 155 واحد افت به رقم 54 هزار و 863 واحدی بازگشت. از سویی، شاخص بازار دوم با 738 واحد افزایش رقم 171 هزار و 316واحدی را به خود اختصاص داد.
    همچنین، شاخص صنعت با رشد29 واحدی رقم 65 هزار و 446 واحد را برای خود ثبت کرد. این در حالی است که شاخص 30 شرکت برتر با 14 واحد افت به رقم 3 هزار و 245 واحد و شاخص 50 شرکت با 4 واحد کاهش به رقم 3 هزار و 151 واحدی رسید.
    در معاملات روز جاری بورس تهران، سهام شرکت های لبنیات پاک، بیمه آسیا و لوله و ماشین سازی ایرانبا بیشترین تقاضا در صف خرید قرار گرفتند.
    علاوه بر این، سهام شرکت های داروسازی فارابی، جام دارو و کارخانجات تولیدی شیشه رازی در داد و ستد های روز یکشنبه وارد  صف فروش شدند.
    از سوی دیگر، بیشترین افزایش قیمت را سهام شرکت های لابراتوار داروسازی دکتر عبیدی، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان، پمپ سازی ایران  و بیشترین کاهش قیمت را ح. سرمایه گذاری بهمن، ح. بین المللی محصولات پارس و قند شیرین خراسان به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها