عصر خودرو

طی سال ۹۴ صورت گرفت؛

کسب ۱۲۹ میلیارد ریال سود انباشته سیمان قاین

عصر بازار- شرکت سیمان قاین در پایان سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴ موفق شد مبلغ ۱۲۹ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال سود انباشته در حسابهای خود منظور کند.

کسب ۱۲۹ میلیارد ریال سود انباشته سیمان قاین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سیمان قاین صورت های مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 94 را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در دوره 12ماهه یاد شده با سرمایه 53 میلیارد و 222 میلیون ریال مبلغ 530 میلیارد و 675 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 65 میلیارد و 682 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص این شرکت نیز هزینه های عمومی, اداری و فروش کسر و سود عملیاتی به مبلغ 20 میلیارد و 369 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی کسر و درآمدهای غیر عملیاتی به آن افزوده شد و سود خالص دوره به مبلغ 107 میلیارد و 467 میلیون ریال رسید و مبلغ دو هزار و 19 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشته شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 129 میلیارد و 209 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها