عصر خودرو

رییس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای:

فردا، نتایج نخستین دورۀ آزمون‌های الکترونیکی سال ۱۳۹۵ اعلام می شود

عصر بازار- نتایج نخستین دوره آزمون ‌های الکترونیکی در سال ۹۵ که در روزهای ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار شده بود، فردا دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

فردا، نتایج نخستین دورۀ آزمون‌های الکترونیکی سال ۱۳۹۵ اعلام می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، رییس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: نتایج این دو آزمون که در روزهای پنج شنبه و جمعه 9 و 10 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، فردا اعلام خواهد شد.

    حیدر فروغ نژاد در خصوص پذیرفته شدگان آزمون معامله‌گری بازار سرمایه تصریح کرد: با توجه به مصوبه هیأت مدیره سازمان، اسامی این افراد در اختیار نهادهای آموزش دهنده قرار خواهد گرفت تا در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و پس از گذراندن و تأیید دوره، اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت. لذا در حال حاضر پذیرفته شدگان آزمون معامله‌گری بازار سرمایه نیازی به ارسال مدارک به این اداره نخواهند داشت.

    فروغ نژاد هم چنین اعلام کرد: علیرغم اطلاع‌رسانی‌ های مکرر در خصوص آزمون ‌های اصول بازار سرمایه و تحلیل‌ گری بازار سرمایه 23 خرداد ماه سال جاری که مختص دارندگان مدارک حرفه‌ای CFA  و CIIA است، تعدادی از داوطلبین بدون توجه به شرایط این آزمون ‌ها اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

    وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه دارندگان مدارک ذکر شده تنها به سؤالات اصول بازار اسلامی و اخلاق حرفه ‌ای و مقررات اصول بازار سرمایه و در آزمون تحلیل ‌گری بازار سرمایه، تنها به سؤالات مقررات تحلیل ‌گری بازار سرمایه پاسخ خواهند داد، لذا پس از برگزاری آزمون، تمامی افرادی که با این شرایط ثبت نام کرده و در آزمون شرکت کرده‌اند، ملزم به ارائه مستندات خود از جمله قبولی در آزمون‌های مذکور هستند، بدیهی است آزمون افرادی که قادر به ارائه مدارک مورد نیاز نباشد، ابطال خواهد شد.

    یادآور می شود، نتایج آزمون‌های الکترونیکی روزهای 9 و 10 اردیبهشت ماه، فردا دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه در تارنمای اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس به آدرس http://reg.seo.ir قابل دسترسی خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو