عصر خودرو

دبیر علمی هشتمین دوره بین المللی بازار سرمایه اسلامی:

شرکت کنندگان این دوره سفیران بازار سرمایه اسلامی می شوند

تشریح ویژگی های هشتمین دوره بین المللی بازار سرمایه اسلامی(ICM)

عصر بازار- هشتمین دوره بین المللی بازار سرمایه اسلامی (ICM) از روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه تا چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت در تهران برگزار می شود.

شرکت کنندگان این دوره سفیران بازار سرمایه اسلامی می شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، مجید پیره، دبیر علمی هشتمین دوره بین المللی بازار سرمایه اسلامی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این دوره تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات بازار سرمایه اسلامی در ایران و همچنین ارائه نظرات و دیدگاه های کارشناسان مالی اسلامی سایر کشورها است.

    وی در ادامه افزود: این دوره در سه روز برگزار خواهد شد و در روز نخست آن مهمانان خارجی شرکت کننده از ساز و کارهای معاملاتی و بورس ها بازدید می کنند.

    به گفته پیره در این دوره بیش از 30 میهمان خارجی از 10 کشور از جمله فرانسه، چین، ترکیه، پاکستان، هندوستان، روسیه و چند کشور دیگر حضور خواهند داشت و همچنین در این دوره بین المللی علاوه بر میهمانان خارجی، از بورس های چهارگانه نیز نمایندگانی حضور خواهند داشت.

    وی خاطر نشان کرد: ترکیب اساتید حاضر در این دوره به گونه ای است که هم اساتید خارجی در خصوص ساختار بازار سرمایه در ایران ایراد سخن کنند و هم برخی از اساتید بین المللی دیدگاه های خود را در خصوص بازارهای مالی اسلامی مطرح خواهند کرد.

    پیره با اشاره به حضور دکتر نعیم، عضو شورای فقهی کمیسیون اوراق بهادار مالزی گفت: این استاد دانشگاه راجع به برخی از تحولات نوین در حوزه بازار سرمایه اسلامی در مالزی صحبت خواهد کرد.

    دبیر علمی هشتمین دوره بین المللی بازار سرمایه اسلامی درباره تفاوت محتوایی این دوره نسبت به دوره قبل تصریح کرد: با توجه به اینکه محور اصلی هشتمین دوره نهادهای مالی اسلامی هستند، لذا شرکت کنندگان در این دوره با مباحثی در خصوص تحولات جدید در حوزه نهادهای مالی ایران و همچنین برخی از مباحث روز بازار سرمایه اسلامی با محوریت نهادهای مالی در سایر کشورها، مطلع خواهند شد.

    وی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای این دوره در دوران پسابرجام می تواند جذب سرمایه گذار خارجی باشد، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای این دوره علاوه بر آشنایی شرکت کنندگان با صکوک و اوراق اسلامی، اثرگذاری شرکت کنندگان در ترویج بازار سرمایه اسلامی خواهد بود به گونه ای که در جذب سرمایه گذار خارجی و گسترش همکاری های بین المللی موثر باشند و نقش سفیر را برای آشنایی با بازار مالی اسلامی ایفا می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو