عصر خودرو

مدیرعامل بانک تجارت روز معلم را تبریک گفت

عصر بازار- محمدابراهیم مقدم در پیامی ضمن گرامی داشت سال روز شهادت استاد مطهری، روز معلم را به جامعه معلمان کشور تبریک گفت.

مدیرعامل بانک تجارت روز معلم را تبریک گفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، متن پیام مدیرعامل بانک تجارت به شرح زیر است:

    بسمه تعالی
    استادان و معلمان گرامی،
    این سخن که "آینده کشور در دستان نوجوانان و جوانان خواهد بود"، نشان از نقش اساسی معلمان در تربیت فرزندان دارد؛ پسران و دخترانی که مسئولیت‌های بزرگی را در آینده برعهده خواهند گرفت. مجموعه آموزشی و معلمان می‌توانند با آموزش‌های کاربردی و تخصص‌گرایی و توجه ویژه به نیازهای آتی کشور، تاثیر بسزایی در تربیت مدیران کارآزموده، خبره و مسئولیت‌پذیر و تامین سرمایه‌های انسانی فردای کشور داشته باشند.
    12 اردیبهشت ماه یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ و در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند. سالروز شهادت معلم بزرگ انقلاب استاد شهید مطهری را گرامی داشته و روز معلم را به اساتید دانشگاه‌ها و جامعه معلمان و آموزگاران والامقام کشور تبریک می‌گویم و امیدوارم همواره قدردان خدمات ارزشمند شما عزیزان باشیم.

    محمدابراهیم مقدم
    مدیرعامل بانک تجارت

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها