عصر خودرو

رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد:

جزئیات واگذاری سهام دولت در هلدینگ خلیج فارس

عصر بازار- رئیس سازمان خصوصی‌سازی توضیحاتی را درمورد واگذاری بلوک ۱۲ درصدی شرکت هلدینگ خلیج فارس ارائه کرد و گفت: ادامه رقابت برای خرید این بلوک به فردا موکول شد.

جزئیات واگذاری سهام دولت در هلدینگ خلیج فارس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، حسین قربان‌زاده با اشاره به رقابتی که امروز برای خرید بلوک 12 درصدی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس شکل گرفته بود، اظهار کرد: رقابت تنگاتنگ و نفس‌گیر دو متقاضی خرید بلوک 12 درصدی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس که توسط سازمان خصوصی‌سازی به مزایده گذاشته شده بود، به روز دوم موکول شد.

    وی با بیان اینکه اهلیت دو متقاضی بلوک مذکور پیش از این تایید شده بود، توضیح داد: دو متقاضی بلوک 12 درصدی هلدینگ خلیج فارس، یعنی شرکت اهداف وابسته به صندوق بازنشستگی نفت و شرکت پالایشگاه نفت تهران امروز رقابت را آغاز کردند. قیمت پایه 1397 تومان بود که در رقابت دو ساعته دو خریدار، تا پایان زمان معاملات به قیمت 1548 تومان رسید و ادامه رقابت به فردا موکول شد.

    رئیس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه رقابت بین دو خریدار روز آینده از قیمت 1548 آغاز می‌شود، گفت: ارزش کل معامله بر اساس قیمت پایه 1397 تومانی حدود 82 هزار میلیارد تومان بود که تا پایان رقابت به بالغ بر 91 هزار میلیارد تومان رسید؛ بنابراین رقابت فردا از قیمت 91 هزار میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

    برچسب ها