عصر خودرو

براساس نظرسنجی موسسه گالوپ؛

اعتماد به اقتصاد آمریکا هر روز کمتر می‌شود

عصر بازار- براساس نظرسنجی موسسه گالوپ، میزان اعتماد به اقتصاد آمریکا در پائین‌ترین حد خود در سال ۲۰۱۶ قرار دارد.

اعتماد به اقتصاد آمریکا هر روز کمتر می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، موسسه نظرسنجی گالوپ که از معتبرترین موسسات نظرسنجی در جهان به شمار می‌رود، در نظرسنجی اخیر خود اعلام کرده است که میزان اعتماد به اقتصاد آمریکا در پائین‌ترین حد خود در سال 2016 قرار دارد.

    در حقیقت از بعد از ماه آگوست سال قبل که بازارهای سهام در نقاط مختلف جهان سقوط کرد و نگرانی‌هایی مبنی بر کسادی شدید اقتصاد چین وجود داشت، مردم آمریکا تا به این حد نسبت به اقتصاد کشورشان نگران نبوده‌اند.

    با وجود اینکه بازار سهام این کشور اخیراً بهبود پیدا کرده و بهای خانه افزایش داشته و از طرفی بازار اجاره نیز رشد داشته است، هنوز معلوم نیست، چرا مردم در مورد اقتصاد آمریکا نگران هستند.

    براساس نظرسنجی این موسسه، آمریکایی‌ها روزهای پیش‌رو را چندان خوشایند پیش‌بینی نمی‌کنند و 60 درصد آنان می‌گویند که وضعیت اقتصاد آمریکا بدتر خواهد شد.

    «لیندسی پیگزا» اقتصاددان برجسته می‌گوید: «بزرگترین نگرانی من این است که حرکت ما همچنان کند باشد.»

    اقتصاد آمریکا در سه ماهه اول سال جاری فقط 0.5 درصد رشد داشته است که فاصله بسیاری با میانگین رقم 2 درصدی در مدت مشابه سال‌های اخیر این کشور دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها