عصر خودرو

برنامه توسعه مشارکت و همکاری شهرک های صنعتی ایران و ترکیه

عصر بازار- علی یزدانی معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به منظور بازدید از شهرک های صنعتی وپارک های فناوری و دیدار با مقامات وزارت علوم، صنایع و فناوری ترکیه وارد آنکارا شد.

برنامه توسعه مشارکت و همکاری شهرک های صنعتی ایران و ترکیه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، این سفر در پی توافق وزیر صنعت، معدن وتجارت کشورمان با وزیر علوم، صنایع و فناوری ترکیه، در خلال سومین نشست عالی همکاری های راهبردی ایران و ترکیه در 28 فروردین ماه سال جاری و امضاء یادداشت تفاهم همکاری های ایران و ترکیه در زمینه شهرک های صنعتی انجام می پذیرد .
    دیدار با معاون وزیر علوم، صنایع و فناوری جمهوری ترکیه، شرکت در جلسه معرفی شهرکهای صنعتی و پارک های فناوری ترکیه توسط اداره کل شهرک های صنعتی وزارت علوم، صنایع و فناوری ترکیه، ملاقات با رییس و بازدید از سازمان حمایت از صنایع کوچک و متوسط ترکیه (KOSGEB) از جمله برنامه های سفر این هیات است.
    معاونان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ( معاون امور صنایع کوچک و معاون عمران و محیط زیست)، مدیران عامل شهرکهای صنعتی استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ومدیر کل پروژه ها و تامین مالی وزارت صمت یزدانی را در این سفر همراهی می کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها