عصر خودرو

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

مشتریان را صاحبان اصلی بانک می دانیم

عصر بازار- مدیر عامل بانک صادرات ایران در سفر به استان فارس ضمن دیدار با فعالان اقتصادی خدمت رسانی حداکثری به احاد جامعه و مشتریان را مورد تاکید قرار داد.

مشتریان را صاحبان اصلی بانک می دانیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، اسماعیل لـله گانی مدیر عامل این بانک، در دیدار با جمع کثیری از فعالان اقتصادی آن استان با اشاره به جایگاه و نقش مشتریان در بانک گفت: مشتریان به عنوان ارزشمند ترین دارایی و صاحبان اصلی بانک هستند و در این رابطه بانک برنامه و سیاست های خود را با هدف خلق حداکثر ارزش افزوده برای مشتریان تنظیم و به اجرا خواهد گذاشت.

    وی افزود: کسب اعتماد و اطمینان بیشتر مشتریان از اهداف این بانک است و در این خصوص تلاش خواهد شد تا کلیه امکانات و قابلیت های بانک در جهت پاسخ به نیاز های مشتریان بکار گرفته شود.
    لـله گانی با اشاره به تدوین بسته سیاست اعتباری در بانک صادرات ایران گفت: بسته اعتباری این بانک در سال٩٥ با رویکرد اقتصاد مقاومتی و توجه به بخش واقعی اقتصاد که همانا تولید و اشتغال است تدوین و به شعب اعلام شده است.
    لـله گانی اضافه کرد: این بانک در جهت رونق بخشی به بخش های مختلف تولیدی از سال گذشته نسبت به فعال سازی واحدهای مشاوره مالی و حمایت از تولید اقدام نموده است که این واحدهای آمادگی دارند تا در کنار خدمات متنوع بانکی خدمات مشاوره ای را نیز به فعالان اقتصادی ارایه دهند.
    وی ادامه داد: بانک صادرات ایران برای تجهیز زیر ساختهای فناوری اطلاعات و برای تسریع و توسعه خدمات الکترونیکی و بانکداری مجازی خود سرمایه گذاری عظیمی انجام داده است تا مشتریان در سریع ترین زمان ممکن از خدمات بانک استفاده نمایند و از این طریق هزینه های اجتماعی ایاب و ذهاب و زیست محیطی، مصرف کاغذ، ترافیک و هزینه های زمان برای مشتریان کاهش یابد.
    مدیر عامل بانک صادرات ایران با اشاره توانمندی و قابلیت های این بانک در بخش های مختلف اضافه کرد: بانک صادرات ایران دارای قابلیت و توانمندی های گسترده ای در حوزه های مختلف از جمله گستردگی شعب در داخل و خارج از کشور، بسترهای الکترونیکی و ... است. 
    وی افزود: با بسترسازی های مطلوبی که در سال گذشته صورت گرفته ضمن ارتقای کمی و کیفی خدمات کلیه واحدها و شعب بانک مهیای ارایه مطلوب ترین خدمات به هموطنان هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها