عصر خودرو

بانک شهر عامل بیست و نهمین نمایشگاه کتاب

عصر بازار- اولین نشت خبری بانک شهر با محوریت نمایشگاه کتاب در ساختمان مرکزی بانک شهر با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

بانک شهر عامل بیست و نهمین نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، محسن جعفری رییس اداره ارتباطات با رسانه بانک شهر با اشاره به برنامه های ویژه خبری در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب گفت: با توجه به سرمایه گذاری بانک شهر در تکمیل و راه اندازی خطوط مترو به سمت شهر آفتاب که محل برگزاری نمایشگاه است و همکاری مستقیم بانک با شهرداری برای تکمیل و تجهیز خطوط حمل ونقل عمومی در راستای طرح خارج شدن مراکز کاری و نمایشگاه ها از شهر تهران به عنوان عامل این دوره نمایشگاه کتاب انتخاب شده است .
    وی در خصوص اهمیت مخاطبین و بازدید کنندگان از نمایشگاه کتاب و اهمیت ویژه این نمایشگاه بیان کرد : حضور مشارکت کنندگان دولتی، علمی، فرهنگی و اجتماعی در این نمایشگاه بسیار با اهمیت است .
    جعفری با اشاره به تغییر زیر ساخت فن آوری در این دوره از نمایشگاه کتاب تصریح کرد:  امسال برای راحت تر شدن خرید کارت های ویژه نمایشگاه کتاب، کارت های مجازی را جایگزین  کارت های فیزیکی کرده ایم که برای تهییه آن احتیاج به حضور در شعب بانک شهر نبوده و ثبت نام به صورت مجازی صورت می گیرد و از تصویر تلفن همراه و یا کد 6 رقمی که در سردر غرفه ها ثبت شده است پرداخت صورت می گیرد و در هر زمان  از طریق دستگاه هایی که در سطح نمایشگاه موجود است امکان تغییر کارت های مجازی به کارت های فیزیکی و یا برعکس وجود دارد.
    رییس اداره ارتباطات با رسانه بانک شهر در ادامه بیان کرد: برای اولین بار یک ستاد خبری در غرفه بانک شهر در نمایشگاه کتاب با کلیه امکانات برای حضور خبرنگاران طراحی شده است. خبرنگاران به صورت مستقیم با ستاد خبر بانک شهر همکاری خواهند کرد و در ایام نمایشگاه در نشت ها و برنامه های مصاحبه خبری که توسط این ستاد برنامه ریزی شده حضور خواهند داشت .
    وی در ادامه گفت :  بیش از 30 غرفه برای اطلاع رسانی و روابط عمومی در سطح نمایشگاه وجود دارد و سامانه 8855 در ایام نمایشگاه آماده پاسخ گویی به بازدید کنندگان خواهند بود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها