عصر خودرو

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه پیش بینی کرد؛

فروش ۲۵۰ هزار تنی جو کشاورزان در بورس کالا طی سال جاری

عصر بازار- در سال جاری با بارندگی‌های مناسب و ۱۹۵ هزار هکتاری سطح زیر کشت جو، خرید ۲۵۰ هزار تن جو از کشاورزان در بورس کالا برآورد می‌شود.

فروش ۲۵۰ هزار تنی جو کشاورزان در بورس کالا طی سال جاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: نخستین کشتارگاه صنعتی به عنوان کشتارگاه خط دو طیور در این استان با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد ریالی و ظرفیت 25 تن در روز مرداد ماه امسال راه‌اندازی می‌شود.

    حسن احمدی با اشاره به صادرات مرغ به عنوان هدف مورد توجه سازمان در سال جاری اظهار داشت: صادرات مرغ به کشور عراق با راه‌اندازی کشتارگاه خط دو و موقعیت جغرافیایی مناسب استان کرمانشاه به راحتی فراهم می‌شود.

    مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه سه کشتارگاه مرغ از مجموع 11 کشتارگاه این استان غیر فعال است عنوان کرد: همه 11 کشتارگاه استان کرمانشاه به خط یک مجهز هستند که این کشتارگاه‌ها به دلیل دخالت دست در فرآیند کار شرایط صادرات را ندارند.

    احمدی از خرید نهاده‌های کشاورزی شامل جو و ذرت از طریق بورس کالا خبر داد و بیان کرد: در سال جاری با بارندگی‌های مناسب و 195 هزار هکتاری سطح زیر کشت جو خرید 250 هزار تن جو از کشاورزان در بورس کالا برآورد می‌شود در حالی که سال گذشته به دلیل کاهش بارندگی‌ها 300 تن جو خریداری شد.

    وی پیرامون دیگر اهداف شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه در سال 95 گفت: توزیع نهاده‌های دامی مورد نیاز کشاورزان و خرید مرغ مازاد بر نیاز واحدهای مرغداری از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری دنبال می‌‌شود.

    مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از مازاد تولید مرغ در این استان خبر داد و عنوان کرد: با تولید روزانه 100 تن مرغ و تقاضای 70 تنی برای این محصول به طور میانگین روزانه 30 تن مرغ مازاد بر نیاز در استان کرمانشاه وجود دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها