عصر خودرو

توافق شورای بازرگانی اسپانیا و ایران برای پشتیبانی قضایی از روابط دو کشور

عصر بازار- شریه اینترنتی «ال موندو فینانسیه رو» نوشت، شورای بازرگانی اسپانیا و ایران به توافقی با شرکت حقوقی و مالیاتی «کرو هوروات» (Crowe Horwath) دست یافتند تا از روابط اقتصادی و تجاری میان خود، پشتیبانی قضایی کنند.

توافق شورای بازرگانی اسپانیا و ایران برای پشتیبانی قضایی از روابط دو کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، این نشریه در گزارشی افزود: شورای بازرگانی اسپانیا و ایران که نهادی مستقل از ارگانهای دولتی و غیر دولتی دو کشور است، با هدف گسترش روابط ایران و اسپانیا این قدم مهم را برداشته است، چرا که بازار ایران تقریبا برای همه شرکتهای اسپانیایی با هر زمینه فعالیتی، فرصتهای خاص خود را داراست.
    کرو هوروات بخشی از شبکه بین المللی دفاتر و ادارات خدمات حقوقی و مشاوره تجاری است که در بیش از 125 کشور جهان با بیش از 725 دفتر حضور دارند .
    شورای بازرگانی اسپانیا و ایران نیز با آگاهی‌ از واقعیت ساختار بازرگانی در اسپانیا، جایی‌ که شرکت های کوچک و متوسط، تقریبا 99 درصد کل شرکت ها را تشکیل می‌ دهند و موتور اصلی‌ اقتصاد اسپانیا هستند، در حال انجام تلاش های مهم ارتباطی‌ بین این شرکت ها در سراسر خاک اسپانیا می‌ باشد .
    در این زمینه شورای بازرگانی در همکاری با انجمن های مختلف کسب و کار به جلسات اطلاع رسانی می‌ پردازد تا که شرکت های کوچک و بزرگ اسپانیا بتوانند از فرصت هایی‌ که بازار ایران ارائه می‌ دهد ، استفاده کنند .
    شورای بازرگانی همچنین به ارائه خدمات به شرکت های ایرانی می‌ پردازد که می‌ خواهند نه تنها به بازار اسپانیا بلکه همچنین به اتحادیه اروپا و بازار آمریکای لاتین دسترسی یابند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها