عصر خودرو

از سوی وزیر ارتباطات:

نمایندگان سهام دولت و عدالت در شرکت مخابرات ایران تعیین شدند

عصر بازار- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور احکام جداگانه نمایندگان سهام دولت و سهام عدالت را در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تعیین کرد.

نمایندگان سهام دولت و عدالت در شرکت مخابرات ایران تعیین شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی در این احکام مظفر پوررنجبر را به عنوان 'نماینده سهام دولت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران' و لطیف وصلی را به عنوان 'نماینده سهام عدالت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران' منصوب کرد.

    واعظی رشد و تعالی شرکت و خدمت رسانی بهتر به مردم و بازار کشور، تحول، نوآوری و توسعه در بعد فنی اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت کارکنان، بهینه سازی هرم نیروی انسانی از نظر تخصصی، گسترش تعامل با کلیه بنگاه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور برای توانمندسازی جهت ارائه خدمات بهتر را مهمترین انتظارات خود از نمایندگان منصوب شده عنوان کرد.

    براساس این گزارش، در احکام جداگانه ای از سوی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، آقایان «برات قنبری، لطیف وصلی، مظفر پوررنجبر و حمیدرضا رفیعی» به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی شدند،اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران پنج نفر هستند که یک نفر باقیمانده در روزهای آینده معرفی می شود.

    همچنین، در احکام جداگانه دیگری از سوی صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران، آقایان «سیداسد الله دهناد، محمدرضا مدرس خیابانی، علی بقایی، بهزاد خان سفید و مجتبی جعفری» به عنوان اعضای هیات مدیره این شرکت معرفی شدند.

    این گزارش می افزاید: بر اساس ماده 33 اساسنامه شرکت مخابرات ایران، هیات مدیره در نخستین جلسه خود که حداکثر یک هفته بعد از انتخاب تشکیل می شود، از بین اعضایش یک رئیس و یک نایب رئیس تعیین می کند. بعلاوه بر اساس ماده 42 اساسنامه ، هیات مدیره یک نفر شخص حقیقی را از بین اعضای خود یا خارج به عنوان مدیره عامل شرکت انتخاب می کند. این ساز و کار عینا در شرکت ارتباطات سیار نیز اجرا خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو