عصر خودرو

مسعود سلطانی‌فر خبر داد

رئیس‌جمهور ایران ظرف چند ماه آینده، به جمهوری آذربایجان سفر می‌کند

عصر بازار- معاون رئیس‌جمهور ایران در مصاحبه با یک خبرگزاری جمهوری آذربایجان اعلام کرد که حسن روحانی ظرف چند ماه آینده به باکو سفر کرده و با مقامات جمهوری آذربایجان دیدار می‌کند.

رئیس‌جمهور ایران ظرف چند ماه آینده، به جمهوری آذربایجان سفر می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس،‌ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران از سفر آتی حسن روحانی به باکو خبر داد.

    مسعود سلطانی فر در مصاحبه با خبرگزاری مطرح جمهوری آذربایجان از سفر رئیس‌جمهور ایران طی چند ماه آینده به باکو خبر داده و این سفر را اقدامی در جهت تقویت همکاری‌های دو کشور خوانده است.

    معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران تاکید کرد که آقای روحانی در دو سال گذشته شش بار با رئیس‌جمهور آذربایجان دیدار داشته که این نشاندهنده عزم او برای تقویت روابط تهران-باکو است.

    سلطانی‌فر در گفتگو با خبرگزاری ترند،‌ از وجود طرح‌های مختلف ایران و جمهوری آذربایجان برای همکاری در حوزه‌های مرتبط با صنعت، علوم، گردشگری و دیگر بخش‌ها خبر داد.

    معاون رئیس‌جمهور ایران برای شرکت در هفتمین مجمع جهانی سازمان ملل درباره اتحاد و ائتلاف تمدن‌ها، در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان حضور دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها