عصر خودرو

اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای موافقت کرد؛

افزایش ۹۰۰ میلیارد ریالی بیمه پارسیان

عصر بازار- اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای، با افزایش ۹۰۰ میلیارد ریالی سرمایه شرکت بیمه پارسیان موافقت کرد.

افزایش ۹۰۰ میلیارد ریالی بیمه پارسیان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، تقاضای افزایش سرمایه بیمه پارسیان در سازمان بورس و اوراق بهادار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

    گفتنی است "پارسیان" اعلام کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ دو هزار میلیارد ریال به مبلغ دو هزار و 900 میلیارد ریال دارد.

    بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه بیمه پارسیان از محل سود انباشته به مبلغ 900 میلیارد خواهد بود.

    گفتنی است موضوع افزایش سرمایه این شرکت، ارتقای رتبه توانگری مالی و پوشش ریسک قانونی، حفظ و توسعه سرمایه مالی، افزایش سهم نگهداری بیمه‌نامه‌های صادره، حفظ و ارتقای سهام از بازار و جایگاه رقابتی، الزام بیمه مرکزی جهت افزایش سرمایه و حفظ و گسترش بازار اتکایی است.

    لازم به ذکر است، بر اساس این اطلاعیه، مجمع فوق‌العاده می‌تواند با انجام افزایش سرمایه از دو هزار و 900 میلیارد ریال به چهار هزار میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی موافقت نماید و اختیار عملی نمودن آن را به مدت دو سال به هیات مدیره تفویض نماید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها