عصر خودرو

هم‌زمان با همایش اربعین حسینی (ع)

نظارت مدیران ایساکو بر عملکرد شبکه خدمات پس از فروش در طرح «با تو تا حرم»

عصر بازار- معاون شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با سفر به مرزهای منتهی به کشور عراق نحوه خدمت‌رسانی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو را هم‌زمان با اجرای طرح «با تو تا حرم»، مورد بررسی قرار داد.

نظارت مدیران ایساکو بر عملکرد شبکه خدمات پس از فروش در طرح «با تو تا حرم»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایکوپرس، ماشااله وردینی با حضور در مرز تبرچین، چذابه و شلمچه ضمن بازدید از نحوه ارایه خدمات مجموعه خدمات پس از فروش که در طول مسیر در پایگاه‌های امدادی، نمایندگی‌های مجاز مستقر در نوار مرزی و تعمیرگاه‌های صحرایی پارکینگ‌ها مستقر هستند به دارندگان محصولات ایران‌خودرو تاکید کرد: در طول مسیر رفت و برگشت از ایران به کشور عراق و بالعکس در صورت نیاز به هر گونه خدمات امدادی، از طریق اپلیکیشن ایساکو یا تماس با مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره 096440 درخواست‌های خود را ثبت فرمایند.

    به گزارش روابط عمومی ایساکو، وی در خصوص برنامه‌های آموزشی که در مورد سفر با خودروی شخصی به کربلای معلا، توسط مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو تهیه شده گفت: این کلیپ‌های آموزشی، هم‌زمان با ایام اجرای طرح، در سایت شرکت ایساکو به نشانی www.isaco.ir و کانال‌های ارتباطی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین قرار گرفته است و اطلاعات کاملی از نیازمندی‌های این سفر معنوی در اختیار هموطنان قرار می‌دهد.

    گفتنی است، علاوه بر نظارت میدانی مدیران ستادی ایساکو، مدیران دفاتر منطقه‌ای اهواز، همدان و آذربایجان نیز هماهنگی‌های لازم را در مناطق مرزی برای پشتیبانی اجرای طرح در راستای تسریع ارایه خدمت به مشتریان به‌عمل می‌آورند.

    بنابراین گزارش در سال جاری نزدیک به 37 نمایندگی تک‌شیفت، دو شیفت، شبانه‌روزی و تعمیرگاه ویژه ایام طرح، در کنار بیش از 156 اکیپ امدادی برای ارایه خدمات در مسیرهای منتهی به کشور عراق و بالعکس مستقر شده‌‌اند.

    همچنین نمایندگی 1933 پیرانشهر و نمایندگی 1902 شهر نقده در اقدامی معنوی با راه‌اندازی موکب در کنار نمایندگی‌های خود علاوه بر ارایه خدمات خودرویی به هموطنان در مرز تبرچین، به زائران حرم حسینی خدمات رفاهی نیز ارایه می‌کنند.

    شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به عنوان برترین شرکت این حوزه در صنعت خودرو کشور، در تمامی مناسبت‌های مهم سال، با ارایه خدمات خاص سعی در تسهیل خدمت‌رسانی به هموطنان و ارتقای رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو از خدمات این مجموعه دارد و در تمامی سال‌های برپایی همایش پیاده‌روی اربعین حسینی نیز شانه به شانه زائران آماده ارایه خدمات مورد نیاز به هم میهنان بوده است.

    برچسب ها