عصر خودرو

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران :

زیرساخت‌های بیشتری در شهرکهای صنعتی برای جذب سرمایه‌گذاری باید فراهم شود

عصر بازار- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در صورت فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرکهای صنعتی، سرمایه گذاران از سرمایه گذاری دراین شهرک ها و مراکز صنعتی استقبال خواهند کرد.

زیرساخت‌های بیشتری در شهرکهای صنعتی برای جذب سرمایه‌گذاری باید فراهم شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، مهدی اسلام پناه، روز چهارشنبه در آیین افتتاح واحد استاندارد در منطقه ویژه اقتصادی شیراز افزود: البته شهرک‌های صنعتی دارای ایراد ماهیتی هستند و دولتی اداره می‌شوند.

    وی، منطقه ویژه اقتصادی شیراز را از مناطق موفق کشور دانست و ادامه داد: در بازدیدی که از اکثر شهرک‌ها و واحدهای صنعتی کشور داشته ایم متوجه پویایی و سرزندگی موجود در این نواحی و شهرک های اقتصادی  شدیم.
    رئیس سازمان ملی استاندارد، خواستار هماهنگی برای تدوین شاخص ها در خصوص منطقه ویژه اقتصادی شیراز شد و گفت: در این باره تفاهم نامه‌ای با منطقه ویژه اقتصادی شیراز منعقد خواهد شد.

    فعالیت نیروهایی فنی، متخصص و نخبه در مجموعه استاندارد
    رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، همچنین در دیدار با کارکنان اداره کل استاندارد فارس گفت: در مجموعه استاندارد کشور شاهد فعالیت نیروهایی فنی، متخصص و نخبه هستیم.
    اسلام پناه، نقش استان فارس در تحقق ماموریت‌های سازمان ملی استاندارد را ارزشمند توصیف کرد و افزود: نگاه ما به این استان استانی نیست بلکه به عنوان بخش عظیمی از قلمرو کشور است.
    وی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم با بهره مندی از نظرات و پیشنهادات ارزشمند تمام کارکنان در جهت تحول در سازمان ملی استاندارد استفاده بهینه کنیم.
    او اضافه کرد: تلاش ما بهره وری توان سازمانی و ایجاد تحول است تا ضمن پرورش مدیرانی توانمند و لایق، از مدیران با انگیزه نیز در بدنه‌های مختلف سازمان استفاده شود.

    معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در جریان سفر به شیراز با حضور در آستان مقدس شاهچراغ (ع) به زیارت این امامزاده جلیل القدر پرداخت.

     

    برچسب ها