عصر خودرو

جزئیات عرضه اولیه فردا

عصر بازار- فردا، دوشنبه ۱۴ شهریورماه، شش درصد از کل سهام شرکت صنایع گلدیران در بازار فرابورس، به صندوق‌های سرمایه‌گذاری عرضه خواهد شد.

جزئیات عرضه اولیه فردا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار » به نقل از ایسنا، فردا 228 میلیون سهم (معادل 6 درصد) از 3 میلیارد و 800 میلیون سهم شرکت صنایع گلدیران با نماد «گلدیرا1» با روش حراج عرضه خواهد شد. حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی برابر با 11 میلیون و 400 هزار سهم  و قیمت مبنا  450 تومان تعیین شده است.

    این عرضه اولیه  مشابه عرضه اولیه تپسی است. به عبارت دیگر ابتدا نماد در بازار کشف قیمت خواهد شد و پس از ان طی مرااحل افزایش سرمایه دوباره بسته و سپس بعد از گذراندن افزایش سرمایه از محل سلب تقدم، بازگشایی می‌شود.

    بنابراین براساس اطلاعیه منتشر شده پس از کشف قیمت در مرحله اول عرضه اولیه به روش حراج تا آغاز مرحله دوم نماد معاملاتی «گلدیرا1» به منظور طی مراحل افزایش سرمایه از محل صرف سهام و از طریق سلب حق تقدم متوقف خواهد بود. در مرحله دوم افزایش سرمایه به میزانی خواهد بود که طی آن 14 درصد از سهام شرکت از طریق واگذاری حق تقدم‌های سلب شده به عموم عرضه می‌شود. لذا متقاضیانباید آثار ناشی از افزایش سرمایه در میزان مالکیت خود پس از افزایش سرمایه و نیز توقف نماد معاملاتی برای این موضوع را مدنظر قرار دهند.

    برچسب ها