عصر خودرو

عرضه بیش از ۱۵۴هزار تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی در بورس کالای ایران

عصر بازار- روز سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران میزبان عرضه ۱۲۱ هزار و ۵۸۲ تن کالاست در حالی که ۳۳ هزار و ۴۰۰ تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

عرضه بیش از ۱۵۴هزار تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی در بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، 42 هزار و 282 تن مواد پلیمری، 73 هزار و 100 تن قیر، 2 هزار و 200 تن گوگرد، 3 هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار تن سلاپس واکس در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بر روی تابلوی عرضه می رود و33 هزار و 400 تن انواع قیر شرکت های نفت جی و بام گام عایق ارومیه در تالار صادراتی عرضه می شود.

    علاوه بر این، یک هزار و 500 تن شمش هزار پوندی شرکت ایرالکو، 200 تن شمش روی شرکت سازند روی زنجان، 2 هزار و 500 تن کک متالورژی شرکت کک سازی زرند در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.
    بر اساس این گزارش، یک هزار و 500 تن گندم دوروم کرمانشاه، خوزستان، فارس، کرمان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و 8 کیلوگرم زعفران رشته ای مشهد در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها