عصر خودرو

مدیرعامل تاید واتر:

مطابق منافع سهامداران در مزایده ها شرکت می‌کنیم

شرکت در مزایده سوم لایروبی بنادر اقتصادی نبود

عصر بازار- مدیرعامل تایدواتر خاورمیانه با اشاره به اطلاع رسانی انجام شده در رابطه با عدم حضور این شرکت در مزایده سوم لایروبی بنادر گفت: این کار برای ما صرفه اقتصادی ندارد.

مطابق منافع سهامداران در مزایده ها شرکت می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، مهدی اعتصام اظهار کرد: در رابطه با برگزاری مزایده لایروبی بنادر شمالی کشور نه افشاگری در کار بوده و پشت پرده ای. فقط یک اطلاع رسانی را انجام دادیم که شرکت تاید واتر به دلیل نبود توجیه اقتصادی در مزایده شرکت نمی کند.

    وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری دو مرحله مزایده لایروبی بنادر شمالی اطلاعات افشا شده بود از این رو دیگر ضرورتی نداشت در مزایده -سوم- شرکت کنیم.

    بر اساس این گزارش، سایت تاید واتر نیز با اشاره به مصاحبه منتشر شده به نقل از مدیرعامل این شرکت توسط رسانه ها تاکید کرده است؛ در گفت و گوی صورت گرفته با دو پایگاه خبری صرفا صحبت از عدم حضور تایدواتر در مزایده لایروبی و تنها بدلیل اقتصادی نبودن آن مطرح شده است و بحثی در خصوص ابطال این مزایده به میان نیامده است و برداشت های صورت گرفته به جز آن ، نظر شخصی خبرنگاران می باشد. شرکتی که در ناحیه جنوب غربی برنده مزایده لایروبی شده است اساسا وابستگی به سازمان بنادر نداشته و بیان وابستگی این شرکت به نقل از مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه کذب محض است. در پایان لازم است تاکید گردد تایدواتر خاورمیانه تنها بر اساس منافع سهامداران خود در مزایده و مناقصه های بندری شرکت کرده و علاقه ای به سیاسی کردن مسائل در این زمینه ندارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها