عصر خودرو

کارتخوان‌های سامانه هوشمند سوخت بومی سازی شد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با همکاری یک شرکت دانش بنیان، موفق به بومی سازی کارتخوان‌های سامانه هوشمند سوخت شد.

کارتخوان‌های سامانه هوشمند سوخت بومی سازی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از صداوسیما، علی اکبر نژادعلی با اعلام این خبرگفت: فرایند بومی سازی تجهیزات مرتبط با سامانه هوشمند سوخت در مجاری عرضه با همکاری شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار قرار داده ایم و یکی از شرکت‌هایی که فعالیت گسترده‌ای در این حوزه داشت، زودتر به نتیجه رسید.

    وی افزود: همکاری این شرکت دانش بنیان با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، زیر نظر سازمان پدافند غیرعامل جهت بررسی امنیت این مسئله صورت می‌گیرد و هم اکنون، این کارتخوان‌های بومی آماده بهره برداری در مجاری عرضه شده اند و احتمالا در هفته دولت، این کارتخوان‌ها به صورت آزمایشی در برخی از مجاری عرضه، به بهره برداری خواهند رسید.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اضافه کرد: پس از انجام بررسی‌های عملیاتی در مجاری به صورت آزمایشی، تولید گسترده این کارتخوان‌ها در جهت جلوگیری از چالش‌های مرتبط با تجهیزات قدیمی در سامانه هوشمند سوخت و وابستگی به خارج کشور انجام خواهد شد.

    برچسب ها