عصر خودرو

دانش ، قدرت و عدالت باید محور هرکاری قرار گیرد

عصر بازار- مراسم فارغ التحصیلی بانکداران اجرایی بانک حکمت ایرانیان با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران بانک حکمت ایرانیان برگزار شد.

دانش ، قدرت و عدالت باید محور هرکاری قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در ابتدای این مراسم حمیدرضا خسروی مدیر سرمایه انسانی و عزت ا... نصیری رئیس اداره آموزش بانک حکمت ایرانیان به ارائه گزارشی در  خصوص برگزاری اولین دوره آموزش بانکداران اجرایی در سالجاری پرداختند .

    در ادامه مراسم ، دکتر عسکرزاده با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه اقتصاد کشور بانک پایه است و در برهه بسیار حساسی نیز قرار گرفته ایم ، می توانیم  بابرنامه ریزی ، هدایت و آموزش صحیح در نظام بانکی بعنوان اصلی ترین شریان اقتصاد کشور  به نتایج مطلوبی دست یابیم . 
    مدیرعامل بانک حکمت افزود : در حال حاضر اقتصاد کشور به گونه ای است که متاسفانه با کوچکترین تلنگری دچار تورم افسار گسیخته شده و بدلیل نداشتن استعداد در بافت های اقتصادی دچار رکود می شود ، ازهمین رو افراط و تفریط زیبنده یک نظام الهی و اسلامی نیست.
    وی ادامه داد :  با توجه به صحبتهای رهبر معظم  انقلاب و نامگذاری امسال به نام " اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل" باید باور داشته باشیم که می توانیم با اتکا بر دانش و تخصص جوانان کشور در راستای اهداف و خواسته های این شعار و همچنین خدمت رسانی شایسته به مردم مفید باشیم و برای آرامش آنان و در عین حال انگیزه و امیدشان به آینده  تلاش کنیم تا یقین داشته باشند فردایی بهتر در انتظارشان خواهد بود . 
    دکتر عسکرزاده با بیان انتظارات خود از فارغ التحصیلان بانک تاکید کرد : تمامی دوره های آموزشی که شما گذرانده اید و هر آنچه که آموخته اید ، باید در این راستا بکار گرفته شود که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهید و مشتری مداری را بر پایه اخلاق و دانش پیاده سازی کنید .
    مدیرعامل بانک حکمت با تاکید بر این مهم  اضافه نمود : اقدام حکیمانه باید بر اساس سه شاخصه " دانش  ؛ قدرت و عدالت" صورت پذیرد . با این نگاه است که ما می توانیم بعنوان یک تکیه گاه ، مشاور مناسبی برای هر بنگاه اقتصادی باشیم و بانک از این مسیر می تواند به اقتصاد  کشور با شعار اقتصاد مقاومتی ، کنترل تورم و برون رفت از رکود کمک کند .

    بر اساس این گزارش ، نصب نشان بانک حکمت ، بر سینه فارغ التحصیلان این دوره پایان بخش این مراسم بود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو