عصر خودرو

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها خبرداد؛

مذاکره با شرکت های روسی، چینی و کره ای برای همکاری های فرودگاهی

عصر بازار- مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از امضای چند موافقت نامه همکاری فرودگاهی با شرکت‌های اروپایی و آسیایی خبر داد و گفت: با شرکت های روسی، چینی و کره ای نیز برای همکاری های فرودگاهی مذاکراتی انجام شده است.

مذاکره با شرکت های روسی، چینی و کره ای برای همکاری های فرودگاهی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به ‌گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، رحمت الله مه آبادی، افزود: تاکنون سه موافقتنامه با شرکت‌های فرانسوی برای توسعه فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، اصفهان و مشهد و دو موافقتنامه با شرکت‌های ایتالیایی برای توسعه فرودگاه‌های تهران و تبریز امضا شده است که با اجرای آنها تحولی بزرگ در فرودگاه های کشور ایجاد می شود.

    وی با اعلام اینکه مذاکره با شرکت‌های خارجی برای توسعه فرودگاه‌های بوشهر و اهواز نیز در حال انجام است، افزود: تعدادی از این توافقنامه‌ها به قرارداد اصلی تبدیل خواهد شد که این کار سرعت توسعه فرودگاه‌ها را افزایش خواهد داد.
    مه آبادی به بازسازی باند 29 راست فرودگاه مهرآباد تهران با مشاوره طرف‌های خارجی اشاره کرد و از همکاران فرودگاهی خواست برای توسعه فرودگاه‌ها و استفاده از تجربیات دیگران، با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و سازمان‌های پژوهشی غیردولتی ارتباط عمیق داشته باشند.
    مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه میزان جذب اعتبارات در حوزه ساختمانی فرودگاه‌ها را بالغ بر 2 هزار و 900 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این زمینه با افزایش 127درصدی و در زمینه پروژه‌های نگهداری با رشد 30 درصدی روبرو بوده ایم.
    بر اساس این گزارش، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران هم اکنون 52 فرودگاه را در سطح کشور تحت پوشش دارد که در بسیاری از این فرودگاه ها پروازهای داخلی و تعدادی از این فرودگاه ها پروازهای بین المللی انجام می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها