عصر خودرو

مدیریت امور ناشران شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفتگو با «عصر بازار» ؛

چشم انداز مثبت«پترول» در بورس

عصر بازار- سرمایه گذاری های بسیار وسیع شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در پروژه های مختلف چشم انداز خوبی را برای سهامداران متصور می سازد.

چشم انداز مثبت«پترول» در بورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، روح الله حسینی مقدم مدیریت امور ناشران شرکت بورس اوراق بهادار تهران در حاشیه مراسم پذیرش سهام شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به بورس اوراق بهادار تهران گفت:  شرکت پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان «پترول» با کسب شرایط پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران سال گذشته درخواست ورود به این بازار را ارائه کرد.

    وی خاطر نشان کرد: بورس تهران نیز این درخواست را در هیئت پذیرش مطرح کرد و در روز های پایانی سال 94 شرکت پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در بورس پذیرفته شد.
    روح الله حسینی مقدم ابراز داشت: از سویی یکسری گزارش های اولیه طی چند وقت صورت گرفت و این نماد در روز جاری آماده بازگشایی در بورس شد.
    مدیریت امور ناشران شرکت بورس تهران بیان کرد: «پترول» با ارزشی بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان وارد بازار سهام شد که در نتیجه این اتفاق بر ارزش شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران نیز افزوده شد.
    وی اذعان داشت: سرمایه گذاری های بسیار وسیع شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در پروژه های مختلف چشم انداز خوبی را برای سهامداران متصور می سازد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها